Pou - Recenze

8. ledna 2013 v 19:03 | Erbanka |  Recenze
...O co se vlastně jedná? Pou je hra pro zařízení se systémem Android...Pokud máte Android můžete si tuhle hru samozřejmě stáhnout...na Google play je vžydcky mezi TOP 5, takže najít ji nebude problém. Pokud se, ale pořád nemůžete rozhodnout jestli ano či ne.., tak tady máte mou recenzi a samozřejmě nějaké ukázky...

1. Příběh/ Vlastně pointa hry
Pou je něco jako "tamagochi" Vlastně jde o to, že Poua musíte udržet naživu. Jak vidíte na názorném obrázku (viz. nahoře ty políčka) Hlad/ Nemoc/ Zábava/ Energie
Hru máte rozdělenu do jednotlivých místností jaké by měli být v normálních rodinách.
Kuchyň (tam Pou krmíte, a samozřejmě ho nesmíre přecpat, aby nestloustnul)
Game Room - Herna. Zde Poua musíte zabavovat na výběr máte z plno různých her, které můžete hrát i s přáteli online. Těmito hrami vyděláváte peníze, za které..., ale o tom pozděj ;) Potom máme Ložnici v ložnici musí Pou spát aby si dobíjel energii taky tady máte šatník, ve kterém můžete Poua převlékat máme napsáno "Shop" ten je v každé místnosti.., ale v Ložnici máte z mnoho možností nákupu oblečení právě na prvním místě. Potom máte Lavoratoř (bez té by se ledajaká rodina asi obešla...ale tak co.;D) V laboratoři Poua umýváte aby nebyl špinavý a tím mu vylepšujete zdraví. V Potion Shopech...čili dejme tomu V lékárničce můžete najít všemožné laktvary třeba na dobytí energie...dokonce i na to aby Pou měl všechny polžoky na stech procentech. Samozřejmě za to všechno utrácíte peníze, které vyděláváte ve hrách nebo umýváním Poua. Samozřejmě ve hře i získáváte levely a s tím se vám otevírají i nové možnosti designu místností...
Moje udělené body:10/10

Grafika
Říkám vám na rovinu mě se ta grafika, prostě strašně moc líbí^^~ Je to přesně takové to typické kawaii...ačkoliv je hra původem z Německa. Je to neuvěřitelně jednoduché, ale strašně roztomilé designy a rozvržení místností. Ty oči Pouíka , když má hlad a tak podobně. Okamžitě na něm poznáte, že není něco v pořádku a to třeba jen ohnutím jedné čárky nebo zmenšením či zvětšením očí. Krom toho si Poua můžete vyzdobit podle svého...a vlastně, že je Pou taková hroudička pak, už ani nevnímáte. Samozřejmě veškeré oblečení a věci, které lze zakoupit krásně na Poua padnou, a když ne minimálně vnich vypadá roztomile a samozřejmě originálně. Design jídel v ledničce je taky boží, i kydž to je (budu se opakovat) jednoduše nakresleno, hned poznáte o co se jedná...Ode mě má grafika za jedna...někdy je méně skutečně více :)
Body: 10/10

Možnosti hry
Možností hry je neuvěřitelně moc. Můžete Poua tedy krmit, umývát, zachraňovat, léčit, vydělávat mu, kupovat mu věci, hrát s ním hry, zvyšovat mu levely, spřátelovat se...je toho skutečně hodně.
Asi nejlepší věcí, kterou ve hře najdete je možnost spřátelit se. V možnostech si svého Poua můžete pojmenovat..(Dolů vám dám svůj nick) Po tom, můžete sdělit jména třeba svému kamarádovi po facebooku nebo osobně, a pokud bude mít taky Poua..můžete se spřátelit. Se spřátelenými Pouíky můžete hrát hry ve více lidech (Piškvorky nebo seřaď 4), můžete si své Pouíky navzájem likeovat, doporučovat jiným a všechno možné. Jediné co můžu vytknout je asi to, že v hře zatím není možnost chatu..bylo by to tak o dosti jednoduší a přehlednější..takhle se musíte s kamarádem domlouvat po Facebooku nebo jiné sociální síti...ještě mě mrzí, že pokaždé po tom se posunete dál, nebo si něco koupíte musíte hru ukládat, aby vás ostatní viděli tak jak chcete..

Body: 9,5/10

Tak napsala bych toho tedy o dost víc, ale myslím, že tohle stačí...děkuji všem co si toto přečtou..
Jinak můj nick na hru je: Shio-Chan....kdo má Poua může se se mnou spřátelit..